12 september 2012

Tisdag

Hej!

Nu har det gått några dagar och jag mår lite bättre. Ingen feber men ändå är det något som inte stämmer. Igår hade jag undertemp istället? Mådde lika illa som vid hög feber men tempen visade absolut inte feber? Och så är jag dödstrött hela tiden, sovit tio timmar inatt men är inte ett dugg utvilad... Förstår inte riktigt men något är det förmodligen. Inte stress, är faktiskt lugnare än vanligt så det kan de inte vara...

Jaja, återstå att se. Nu ska jag gå upp, plocka iordning lite, äta, se ett avsnitt av vampire diaries och sedan bege mig mot två föreläsningar och en kväll på biblioteket. Valde att sova ut idag istället och vara utvilad (okej, det är jag ju inte) och så pluggar jag oftast bättre på kvällen.

Ni få ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar